[linux] logrotate a formatovane mena rotovanych logov ?

Čtvrtek Květen 9 13:55:08 CEST 2002

Dňa 09. máj 2002 o 12:17, Ernest Beinrohr napísal(a):

> Zdravim, pouzivam mesacne rotovanie niektorych logsuborov a dost ma stve
> ze sa volaju potom takto *maillog.17.gz* . Radsej by som bol keby sa
> volali *hostname_maillog_2002_01.gz*. Neviete ako na to. Postrotate a
> daky skript ? Ako zistim pod akym menom logrotate ulozil ten log ?

hm, neviem ako by sa dala dat odrotovanemu suboru daka predpona, ale
pripona by mohla ist pomocou:

extension ext
   Log  files  are given the final extension ext after rotation. If compression
   is used, the compression extension (normally .gz) appears after ext.

ako parameter v sekcii o rotovani daneho suboru..
--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586