[linux] cron...?

Čtvrtek Květen 9 14:26:23 CEST 2002

-> mam drobny problemik. nahodil som si do crontabu nejake veci nech mi robi
-> a on mi ich nerobi. mam debian 2.2.r5 uplne malinku instalaciu asi na
-> 85MB, fakt len to co treba, takze mozno mi nieco chyba, kazdopadne cron
-> mam nainstalovany a bezi...

mozno keby si si pozrel logy ....
mozno keby si si overil ci dotycna vec vie fungovat offline
mozno keby si si pozrel ci si ten crontab nastavil spravne

 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.