[linux] cron...?

Čtvrtek Květen 9 14:34:04 CEST 2002

-> >-> mam drobny problemik. nahodil som si do crontabu nejake veci nech mi
-> robi
-> >-> a on mi ich nerobi. mam debian 2.2.r5 uplne malinku instalaciu asi na
-> >-> 85MB, fakt len to co treba, takze mozno mi nieco chyba, kazdopadne cron
-> >-> mam nainstalovany a bezi...
-> >
-> >mozno keby si si pozrel logy ....
->
-> logy nevravia absolutne nic, teda ako keby nenastal ten cas na spustenie...
->
-> >mozno keby si si overil ci dotycna vec vie fungovat offline
->
-> co to znamena "vie fungovat offline"?

su programy a skripty ktore pre normlany beh potrebuju mat nastavene
premenne prostredia ktore pocas cronu nie su nastavene, respektive su
nastavene inac (PATH).

-> >mozno keby si si pozrel ci si ten crontab nastavil spravne
->
-> to som si overil cez vselico mozne (priklady a manualy na nete) a je to
-> spravne...

toto nesuhlasi s tym co si pisal v bode 1. - skus to sem poslat...
- v akom crontabe si to napisal
- co si napisal

 You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
 then used against you.