[linux] cron...?

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Čtvrtek Květen 9 14:50:38 CEST 2002

Mozno som uplne mimo, ale mne sa vzdy oplatilo napisat v prislusnom riadku
uplne adresy prikazov ( prave z dovodu nastavenia prostredia - vacsinou sa
mi nechcelo v tom parat ) a presmerovanie bezneho a chyboveho vystupu do
odlisnych logov ( nie do prazdna, ani nie na obrazovku ), napr.

00 21 * * Fri /usr/bin/tar cvzf /home/xxx >/var/log/zaloha.log
2>/var/log/zaloha-error.log

Len detail - hovoril si o prikaze na vytvorenie zaloh, ale tar xvfz je
prikaz na rozbalenie archivu ... ( mozno si sa len uklepol )

beno