[linux] cron...?

Čtvrtek Květen 9 15:02:26 CEST 2002

-> >Mozno som uplne mimo, ale mne sa vzdy oplatilo napisat v prislusnom riadku
-> >uplne adresy prikazov ( prave z dovodu nastavenia prostredia - vacsinou sa
-> >mi nechcelo v tom parat ) a presmerovanie bezneho a chyboveho vystupu do
-> >odlisnych logov ( nie do prazdna, ani nie na obrazovku ), napr.
-> >
-> >00 21 * * Fri /usr/bin/tar cvzf /home/xxx >/var/log/zaloha.log
-> >2>/var/log/zaloha-error.log
-> >
-> >Len detail - hovoril si o prikaze na vytvorenie zaloh, ale tar xvfz je
-> >prikaz na rozbalenie archivu ... ( mozno si sa len uklepol )
->
-> jasne som to pisal narychlo a namiesto "c" som dal "x"... ale keby nenasiel
-> cestu k suboru, nebolo by to dakde v logoch????

vzhladom na to ze si to nepresmeroval, chodilo by ti to postou ako
'output from your cron job'

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.