[linux] failover firewall

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pátek Květen 10 10:20:41 CEST 2002

Ja si myslim ze by ste to mohli kludne prebrat aj v konfere,
vsak je tu na to
Toto by napriklad zaujimalo aj mna a urcite nebudem sam
Aj ked take nieco momentalne nemusim riesit ale som zvedavy
ze ako to mas vyriesene

            Steve