[linux] failover firewall

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Květen 10 10:36:32 CEST 2002

Zdravim,
takze nieco taketo sa da riesit napr. cez vrrp (Virtual Router Redundancy
Protocol), jedna z implementacii je tuto:
http://w3.arobas.net/~jetienne/vrrpd/index.html
Popripade sa to da riesit pomocou komponent z projektu linuxvirtualserver
http://www.linuxvirtualserver.org/HighAvailability.html

Inak odporucam pouzit namiesto hub-u nejaky switch (najlepsie taky co nema
problemy s ucenym a zabudanim mac adries), nakolko nikdy nevies kolko
hub/switchov je pred tebou vramci tvojho segmentu a potom mozu nastat
timing problemy.

A aby som nezabudol, pri prepinani ti bud vsetky connection padnu alebo
budes mat problem s urcenim stavu spojenia(new/establish).

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk