[linux] vlastny AS

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Květen 10 11:17:08 CEST 2002

Zdravim,
nato aby si mal vlastne AS potrebujes mat prideleny nejaky segment IP
adries a vacsinou je to tak, ze kto ti prideli ten segment, tak ti vybavi
aj AS. Na pridelenie segmentu musis vypisat ripe-141, popis o tom ako to
vyplnit je v ripe-142. Na pridelenie AS musis vypisat ripe-227 a ako
zvycajne popis o tom je v ripe-228.
Odporucam este precitat:
http://www.ripe.net/ripencc/tips/tips.html

Na provider independent adresy mozes rovno zabudnut, pokial viem, tak ich
moc nechcu davat a ak by si ich aj dostal, tak ta budu niektore velke
siete v amerike s prehladom ignorovat.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk