[linux] vlastny AS

roman f.v. rfv na pobox.sk
Pátek Květen 10 12:30:07 CEST 2002

> Zdravim,
> nato aby si mal vlastne AS potrebujes mat prideleny nejaky segment IP
> adries a vacsinou je to tak, ze kto ti prideli ten segment, tak ti
vybavi
> aj AS. Na pridelenie segmentu musis vypisat ripe-141, popis o tom ako to
> vyplnit je v ripe-142. Na pridelenie AS musis vypisat ripe-227 a ako
> zvycajne popis o tom je v ripe-228.
> Odporucam este precitat:
> http://www.ripe.net/ripencc/tips/tips.html

ano mame prideleny jeden segment triedy C.
mne ide o to , ze ked si budeme predsa sami spravovat
tento segment, mi sami si ho registrujeme cez RIPE a nie
nas provider, tak potom ak aj zmenime providera nasa C trieda
adries nam zostane, len pripojeny budeme cez ineho providera.
A ku tomu co potrebujeme,presne neviem. teoreticky keby sme nieco
take chceli tak sa vlastne musime my sami stat akoby providerom nie?
proste vsetko co chcem je mat vlastnu C triedu, de facto na stalo...

hm,to nie je bohvie co.

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu