[linux] Tlac dokumentov s kodovanim CP852

Diskutuj diskutuj na seznam.cz
Pondělí Květen 13 09:00:49 CEST 2002

Zdravim vsetkych diskutujucich!

Mam problem. Windowsovy klient s dosovou aplikaciou produkuje tlacovy vystup
v kodovani CP852 (PC852, PC-Latin2, IBM852). Kodovanie bolo vymyslene IBM a
pouzivane v MS DOSe. Linuxovy server zdiela tlaciaren HP1200n.

Linux (RedHat 7.0) spravne zobrazuje znaky v kodovani ISO8859-2 (ISO-Latin2)
a daju sa zadavat znaky s diakritikou v tomto kodovani.

Moj ciel je, aby sa z Linuxu dali tlacit dokumenty s kodovanim CP852.

Nechcem kodovanie kodovanie konvertovat, co mi tiez ide (a2ps+ogonkify,
cstocs), pretoze v kodovani CP852 sa na poziciach 185-188, 200-206 a dalsich
nachadza ramcekovanie, ktore nechcem menit.

Po precitani CzechHOWTO, SlovakHOWTO, hladani v konferencii a precitani
desiatok odkazov na Googli, sa mi zda, ze potrebujem font, ktory toto
kodovanie spravne zobrazuje. Avsak moja distribucia taky neobsahuje (iba
CP850).

Vypis suboru /etc/sysconfig/i18n:

LANG=sk
LC_CTYPE=sk_SK