[linux] redhat login screen

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Květen 13 14:29:55 CEST 2002

On Mon, 2002-05-13 at 13:11, gasparovic na posam.sk wrote:

> [...]

to o com hovorim ja je napojit sa z ms win masiny na fyzicky existujucu
masinu cez protokol x11 a urobit screenshot v xovom okne cez printscreen

> no skusal som wmware naistalovat na $WIN a odtial bootovat red hat linux,
> samozrejme sa to podarilo, ale iba v rezime consola. Problem som mal s
> virtualnou grafickou kartou. Zrejme sa da nejako doistalovat, ma niekto
> s tymto skusenosti. Pri starte startx mi Xserver oznamil ze nemam graficku
> kartu.

ako je ten linux startovany
ak bol totiz instalovany pod vmware tak by to ist malo (aka verzia
vmware?)
ak je ta masina dualboot, linux sa sam ozrejme z vmware spustit da,
treba ale zmenit XF86Config - to sa da bud xconfiguratorom alebo rucne
v doku k vmware je napisane aku grafiku a aku sietovicu to emuluje
BTW: ten vmware pojde sputit aj ako linux pod linuxom

> Neda sa to nahodou riesit aj pomocou vnc.

myslim ze aj vnc je cesta
myslim inak, ked uz hovorime v medziach uplneho vypoctu moznosti, ze
existuje aj emulator linuxu pod linux na debug veci a tak
je mozne ze pojde aj screenshot v tomto

> peterg

dz