[linux] POWEROFF a UPGRADE

RedHat rhlinux na pobox.sk
Úterý Květen 14 06:47:17 CEST 2002

Zdravim konferku,
na zaciatok chcem len povedat, ze som tu novy - a dostal som na tuto
konferku typ, ze by ste mi tu mohli pomoct s mojim problemom.
Bol by som vam velmi vdacny.
Uz dlhsi cas som spravcom v jednej nemenovanej organizacii na jednom
nemenovanom mieste. Zacinal som este ked bezal RH Linux 6.1, ktory
bol nainstalovany aj na servery. Ked nastupila RH L. 7.0 rozhodol
som sa instalaciu na servery upgradnut - no ked som tak spravil
zistil som, ze to upgradlo, tak, ze vobec nic neslo. Pri starte
sluzieb bolo len same failed - nefungovali poriadne ani RPM nastroje
a uz vobec nehovorim o kompilatore. Suma sumarum som sa to pokusal
dat cele dva tyzdne do kopy. To sa mi aj na 60% podarilo ale
nakoniec zacali nastavat take problemy, ze som bol nuteny celeho
Linuxa nahrat nanovo a disk predtym naformatovat.
Kedze uz ubehla dost dlha doba a na serveru je stale RH 7.0 chcel by
som ju teraz aktualizovat na RH 7.3 - ale bojim sa do toho vobec
pichnut, lebo jeho momentalny vypadok by urcite zaistil moju rychlu
rozlucku s dobre platenou pracou. Chcem sa spytat, aky by bol
najlepsi postup aktualizovania bez toho aby som mal zasa problemy -
alebo radsej neupgradovat ?
------------------------------------
Moj dalsi sukromny problem s Linuxom suvisi s jeho vypinanim u mna
na pocitaci. Mam AMD 850 Mhz, 512 MB RAM a 30 GB Seagate disk a
odkedy som si nainstaloval RH 7.3. tak sa mi pocitac pri poweroff,
alebo aj shutdown -h now  nechce vypnut (mam ATX) - naopak sa mi
resetne. Navyse je to dost zakernym sposobom a to tak, ze sa mi
disky pri tom vypnu a hned rychlo zapnu, obrazovka preblikne a na
tento sposob prace je akakolvek elektronika dost hakliva. Neviete mi
poradit, kde by sa dalo co urobit s tym vypinanim ???

Moc dakujem za pripadne vysvetlenie.
                                             Pista.

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu