[linux] ISDN

Mário Mikeš mikes na hsh.sk
Úterý Květen 14 07:21:00 CEST 2002

> Zdravim vospolok,
> Na funkcnom postovom serveri som vymenil externy analogovy modem za
> externy  ISDN TA.
> Samozrejme to prestalo fungovat, konkretne sa dostane zhruba na
> 'connection  established' a potom dalej nic. Ako by bud nevedel overit
> meno,heslo, alebo  pridelit adresy. Nemenil som nic v AT prikazoch na
> pripojenie. Na nadvizanie  spojenia pouzivam chat, na ppp priamo
> spustam pppd.

Skus pozriet cez minicom , ci mas pridelene MSN cisla. Aky presne model
modemu mas. Pravdepodobne sa to da pozriet cez prikaz ATi12. Podobne sa to
sprava , ked nie je poznacena spravna predvolba. Cez prikaz ATi6 mozes
skontrolovat akou rychlostou si sa pripojil a preco si zlozil linku.
Pripadne mailni co to vypluje... (ATi6,ATi12,ATi15,ATi16)

Mario