[linux] POWEROFF a UPGRADE

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Květen 14 08:40:09 CEST 2002

Napísané dňa 14.05.2002 06:47:17 +0200, (autor: RedHat):
> Zdravim konferku,
> na zaciatok chcem len povedat, ze som tu novy - a dostal som na tuto
> konferku typ, ze by ste mi tu mohli pomoct s mojim problemom.
> Bol by som vam velmi vdacny.
> Uz dlhsi cas som spravcom v jednej nemenovanej organizacii na jednom
> nemenovanom mieste. Zacinal som este ked bezal RH Linux 6.1, ktory
> bol nainstalovany aj na servery. Ked nastupila RH L. 7.0 rozhodol
> som sa instalaciu na servery upgradnut - no ked som tak spravil
> zistil som, ze to upgradlo, tak, ze vobec nic neslo. Pri starte
> [...]

Na ucenie je navhodnejsie zobrat iny (skusobny) stroj a tam si to cele
skusit (t.j. nainstalovat RH 7.0, tak ako je na serveri a skusit upgrade
na 7.3) a skusat to dovtedy, kym sa nenaucis.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |