[linux] HLP PLS: Moxa Cl-132 a ACS SB214PC4

Robo Pavelka pavelka_robert na ebo.seas.sk
Úterý Květen 14 09:13:29 CEST 2002

kasr wrote:

> Vazeny kolegovia,
>
> Skusam to uz aj u Vas, lebo uz si doslova neviem rady.
>
> Mam dve priemyselne karty, jedna bezi len pod kernelmi 2.0.x (module driver
> urceny je pre kernel 2.0.6), druha ma napisane,ze ma driver pre 2.2.x a
> 2.4.x ale, ze je kompatibilna s kerenelmi 2.0.3x, no pod 2.0.35 nejde...
>
> K obom mam zdrojaky, ale neviem co a kde zmenit...
>
> S pozdravom a vdakou
>
> Peter Fodrek

Ahoj
S ACS skusenosti nemam, ale Moxu som rozchodil na roznych 2.4-kovych
jadrach uplne bez problemov s driverom stiahnutym s ich stranky :
http://web2.moxa.com.tw/services/download/download.asp?id=40
Nikdy som nepouzival modul, dodavany s jadrom.

Robo.