[linux] KDE 2.0 a prepinanie klavesnic

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Úterý Květen 14 12:13:33 CEST 2002

Zdravim,
pred casom som si vsimol, ze mi prestalo fachat prepinanie klavesnic pomocou
'nastroja' na prepinanie klavesnic, ktory je standardne dodavany s KDE (klav.
skratka 'ctrl+alt+k':).
Doteraz mi to vsetko fungovalo, ale neviem preco sa mi to zrusilo (zeby
nejakym updateom?) a neviem kde by som mal hladat problem. Slovencina mi ale
funguje v pohode. Klavesnicu viem prepnut uplne v pohode pomocou 'xkbsel
JAZYK', ale nejde mi to prepnut pomocou klav. skratky. Skusal som pouzit aj
'window$oidne' riesenie - reinstall (samozrejme ze som zrusil aj
konfiguraky), ale nepomohlo.

Neviete mi poradit?
--

                                   \ /