[linux] redhat login screen

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Středa Květen 15 10:04:28 CEST 2002

Hello gasparovic,

Monday, May 13, 2002, 2:11:39 PM, you wrote:

> [...]

gps> no skusal som wmware naistalovat na $WIN a odtial bootovat red hat linux,
gps> samozrejme sa to podarilo, ale iba v rezime consola. Problem som mal s
gps> virtualnou grafickou kartou. Zrejme sa da nejako doistalovat, ma niekto
gps> s tymto skusenosti. Pri starte startx mi Xserver oznamil ze nemam graficku
gps> kartu.
gps> Neda sa to nahodou riesit aj pomocou vnc.

gps> peterg

gps> _______________________________________________
gps> http://search.lists.linux.sk

vmware po instalacii instaluje svoje vmtools, to su nejake univerzal
ovladace(kukni v help) a potom bezia aj xka pod win, redhat mi siel na fullscreen
only ale mandrake 8.2 uz isiel bez toho, v okne , s xkami ;)) default
nic som nemenil.
ps: na linux kernel 2.4> treba vmware3.0> momentalne je 3.11 ;)
to sa da potom grabnut jednoducho

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska.peter na alcatel.sk