[linux] Ak linux tak aky ?

Roland Turcan rolo na sedas.sk
Středa Květen 15 14:53:43 CEST 2002

Hi all!

Som totalny zelenac okolo Linuxu a kupil som si RedHat 7.1CZ 2CD a som
totalne neschopny nainstalovat to. Instalator ci uz v grafickom alebo
textovom rezime ak ide vykonavat "Transferring image file to disc" tak zastane
CDRom a zachvilu prepne do textoveho rezimu a zahlasi ze
"Error loading keyboard description" a stoji. Myslite ze by mohlo byt
poskodene CD ? Ale ked som skusal ho okporivat pomocou NERO tak bez
chyby to islo.

PS: Aky Linuz by ste mi doporucili? Chcem vyskusat Kylix a FireBird na
Linuxe, lebo soft ktory vyvijame bude moct mat server aj Linuxovy a
som z neho totalne chory. Skusal som aj moje stare CD RedHat 5.1 com
som onoho casu kupil s brozurkou ani to nejde nainstalovat. Jedine co
mi slo bolo Suse Evaluation 6.4 to co netrebalo ani instalovat.
--
Best regards, TRoland