[linux] OT:DOVOZ KNIH

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Květen 15 16:13:44 CEST 2002

No poznam jedno v prahe:

Konviktska 24
PRaha

www.starman.cz

bohemia na starman.net

Uz som tam kupoval, pokial nemaju priamo na sklade, mozu objednat...

On Wed, 15 May 2002, [iso-8859-2] Vala¹»an ©tefan wrote:

> Caute
>
> neviete mi niekto poslat adresu stranky nejakej firmy
> od ktorej by sa dali objednat knihy z amazon.com myslim hlavne
> odborne linux,unix a pod.
> alebo ak je v Bratislave nejake knihkupectvo co to robi tak jeho adresu
>
>  Steve

                                                  .  .
                                                  |\/| . v ,-.
                                                  |  | I S U |
                                                     `-------'
Ja nevim, kde se to v cloveku bere,
ten neklid, co ho taha z mista na misto,
co ho nenecha aby byl sam se sebou spokojenej
jako vetsina ostatnich,
aby se usadil, aby delal jenom to co se ma
a rikal, co se od nej ceka,
ja proste nemuzu zustat na jednom miste,
nemuzu, vopravdu, fakt.