[linux] hw + linux + domino + avir

riki phobie na host.sk
Středa Květen 15 17:53:20 CEST 2002

http://www.linuxtapecert.org/ vyhliadni si nejaku :)

vyber si nejaku podporovanu apcupsd http://www.apcupsd.com/ fici to pekne.

> a najvacsi problem: antivirak na mejly, ktory by
> bezal pod Lotus Domino a Linuxom

problem ani nie :)

> ten antivirak by mohol byt aj taky, ktory by odchytaval
> mejly na SMTP a preskenoval by ich pred tym, ako
> by ich posielal na SMTP server Lotusov

zoberies avmailgate z http://www.hbedv.com, na 25tke ti maily zozerie
postfix, ten ich dalej natlaci na port kde si pustis avmailgate, a ten
ich vie natlacit na port kde ti pocuva lotus, da sa v pohode
skonfigurovat klikanim aby ti pocuval na nejakom vysokom porte.

ak mas mail server niekde v lanke tak si to DNATOM vyriesis.