[linux] hw + linux + domino + avir

Středa Květen 15 17:58:22 CEST 2002

Dňa 15. máj 2002 o 17:45, Vasko Miroslav napísal(a):

<ot> akosi sa mi z tych "i" zamotala klavesnica :) </ot>

> pytal som sa skor na osobne, subjektivne dojmy...

ak dany list obsahuje podporu niektorej mechaniky, dojmy a pocity idu
bokom.. aby som bol konstruktivny, tak mam dobre skusenosti
s mechanikami SDT-7000, ktore sa montuju do serverov Compaq. lenze to by
tu mohol vymenovat kazdy vsetky ake pouziva a neda na ne dopustit..

> teraz som prehladaval archiv, ale ziadna
> kombinacia/ohybanie slov "lotus antivir"
> nedala ziadne vysledky

ja som neodpovedal na kombinaciu lotus/antivir, ale na tvoju tezu smtp
server pred lotusom... cize carovne slovo ktore som mal na mysli je
"antivir" ..

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586