[linux] .fetchmailrc nemoze byt symlinka

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Květen 15 21:08:16 CEST 2002

                                        Pauli, 21:02:48
                                        15. maj 2002 (streda)
Caute.

	Vsetky svoje konfiguraky v HOME-dire som presunul do osobitneho
adresara a vytvoril patricne symlinky. Lepsie sa mi to takto konfiguruje a
synchronizuje medzi viacerymi servermi.

	Fetchmailu sa to ale evidentne nepacilo a odmietal mi akokolvek
fungovat. Pricinou je prave spominana symlinka ~/.fetchmailrc.  Nemam
problem si naeditovat zdrojaky a tento cudny test odstranit, zaujimalo by ma
ale, aky to ma vyznam. Urcite to nebude len tak.

	Teraz o niecom inom. Doma som si listoval nejaky propagacny material
z obchodneho domu (tusim Supernova) a uvidel som ponuku noveho pocitaca s
predinstalovanym operacnym systemom Linux. Cloveka takato vec vzdy potesi.
;-)

	Pekny vecer,

	=Ondrej=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk