[linux] .fetchmailrc nemoze byt symlinka

carcass carcass na gmx.net
Středa Květen 15 23:59:26 CEST 2002

Ondrej Jombik(nepto na pobox.sk)@Wed, May 15, 2002 at 09:08:16PM +0200:
> 	Vsetky svoje konfiguraky v HOME-dire som presunul do osobitneho
> adresara a vytvoril patricne symlinky. Lepsie sa mi to takto konfiguruje a
> synchronizuje medzi viacerymi servermi.
>
> 	Fetchmailu sa to ale evidentne nepacilo a odmietal mi akokolvek
> fungovat. Pricinou je prave spominana symlinka ~/.fetchmailrc.  Nemam
> problem si naeditovat zdrojaky a tento cudny test odstranit, zaujimalo by ma
> ale, aky to ma vyznam. Urcite to nebude len tak.

namiesto editovania zdrojakov by som asi skor spustal (resp hodil do
aliasu)
fetchmail -f /foo/bar/.fetchmailrc

k tomu vyznamu - pisu tam len ze mod musi byt 600 (pritom samotny
fetchmail vyhodi ze mod nesmie byt viacej ako 710) a owner musi byt
rovnaky ako uzivatel ktory spustil fetchmail.
S tym symlinkom to je podla mna len zjednodusenie aby nemusel kontrolovat
jake prava ma ten cielovy konfiguracny subor, pretoze samotny link ma
prava 777.

takze ak by si to chcel silou mocou editovat, musis vyhodit ten test na
symlink a vyhodit test na prava ak ide o symlink. btw vsetko je vo
fetchmail-xyz/rcfile_y.y

> 	Teraz o niecom inom. Doma som si listoval nejaky propagacny material
> z obchodneho domu (tusim Supernova) a uvidel som ponuku noveho pocitaca s
> predinstalovanym operacnym systemom Linux. Cloveka takato vec vzdy potesi.

pokial viam tak aj DELL isty cas ponukal predinstalovane linuxy ale pre
maly zaujem sa na to vykaslali, u nas bude o to mozno vacsi zaujem nakolko
firmy mozu takto legalne predavat/kupovat tie "hole" PC a nikto by sa
nemal vzrusovat ze nepredavaju/nekupuju k nim aj windoozy

--

			carcass