[linux] auth & tcpwrapper

Čtvrtek Květen 16 09:20:03 CEST 2002

-> > -> ako zrusim to aby, ked sa telnetujem na server ma neoveroval cez
-> > -> auth (port 113)? Ident mi nebezi!
-> > -> mam RH 6.2, tcpwrapper s podporov inetd
-> >
-> > najlepsie riesenie: netelnetuj sa... use ssh
-> >
-> > horsie riesenie: put do hosts.allow
-> >
-> > telnetd : masina : allow
-> >
-> > zrejme tam mas niekde riadok vdaka ktoremu sa overuje ident
-> Aby som to upresnil tak ked skusam telnet server port:25
-> tak mi to tiez robi, 4 prebehne timeout auth az potom sa telnetnem
-> identd a inetd mam stopnuty, port auth 113 zakazany (nechcem ho povolovat)
->
-> kde to este treba zakazat aby sa nepokusal auth

no hlavne to musis zakazt na tom serveri ktory to skusa. port 25 je mailer a
bude to treba asi vypnut v maileri (ako, netusim).

ak mailer vyuziva tcp wrappery tak skontroluj aj tie rovnakym sposobom ako
som pisal predtym.

takisto mozes mat spusteny nejaky traffic monitor ako napr. ippl ktory
take veci moze tiez checkovat (to by boli dokopy 4 pokusy o check).

stvrty check z coho je, netusim...

 42.7 percent of all statistics are made up on the spot.