[linux] SCSI aborting command

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Čtvrtek Květen 16 13:49:43 CEST 2002

		Zdravim,

	mam server s integrovanym SCSI radicom AIC-7896 ku
ktoremu je pripojeny disk Seagate 18GB (ST318203LW) - funguje
bez problemov.
	Pripojil som k nemu 180GB disk Seagate (ST1181677LWV) a
Linux tento odmieta akceptovat. Po natiahnuti ovladaca 78xx
vypise, ze nasiel prvy disk (id 0) a potom ze je nejake zariadenie
na id 4, ale tam uz len zacne vypisovat hlasky
scsi aborting command
timeout - trying harder
a tak dokola.

	Rovnako sa chova aj ked je tento disk na zbernici sam.

	Skusal som kernel 2.2.5-15 aj 2.4.18-3, ale s rovnakym
vysledkom. Pod DOS-om sa disk tvari ze funguje (mozem na nom
vytvarat fdiskom particie atp).

	Viem, ze starsie kernely mozu mat problemy s IDE diskami >
137GB. Je nejaka podobna hranica aj u SCSI diskov?

	Mate niekto nejaky napad?

	Dik
		Michal Michalac

Ing. Michal Michalac