[linux] Compaq ProLiant 800

Čtvrtek Květen 16 19:00:55 CEST 2002

Dňa 16. máj 2002 o 18:41, Oskar Stolc napísal(a):

> instalacneho procesu. da sa vybrat aj priamo, ze ides instalovat Linux,
> cez ponuku SCO som to neskusal... v podstate to nespravi nic, len zapise
> konfiguraciu do nejakej pamate a restartne ti komp, aby si vedel
> nabootovat linux...

nechcem sa vadit, ale ak si dobre pametam, tak linux islo vybrat az
v novsich biosoch, ktore boli napriklad v proliantoch 1600. v 800 (to je
uz starsi model) bolo skutocne jedine unixoidne spominane SCO, ale je to
tu uz dost offtopic imho..
to nastavenie neurobi nic ine, iba "zoptimalizuje" hardwer pre urcenu
platformu, pripadne nainstaluje drivery, ktore by sa mali nachadzat na
spominanom smart-start cd-cku.

--
Linux 2.4.18-12mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586