[linux] Nikon CoolPix 775

Juraj Variny variny na naex.sk
Čtvrtek Květen 16 22:38:08 CEST 2002

Dňa St 15. Máj 2002 12:15 ste napísali:

> zrejme je to USB storage, teda by malo stacit na mdk spravit cosi ako
>
> mount /dev/sda1 /mnt/usb
>
> (popripade zmenit mountpoint alebo este dat fstype), fotak musi byt
> zapnuty predtym.
> treba mat nahrate moduly usb, usb-uhci, usb-storage (myslim), ale v
> default kerneli v MDK by sa mali nahrat automaticky.
Ja mam sice iny fotak (SONY DSC-P1), pred par dnami som riesil rovnaky
problem pod mdk 8.2. Pokial je to naozaj usb storage (google poradi), vyssie
opisany postup je OK, moduly su nahrate automaticky a do /etc/fstab treba len
pridat:
/dev/sda1  /mnt/disk  vfat  rw,noauto,user  0  0
Ak mas nejaky skutocny SCSI disk tak sa ten emulovany posuva na sda2.

a co sa tyka KDE3 potom len pridaj ikonku na pohodlne mountovanie
Juraj