[linux] samba a win2k

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Čtvrtek Květen 16 22:41:59 CEST 2002

Ahoj,

> Najnovsie dostavam pri prihlasovani 2k-pocitaca do domeny hlasku:
>
> The folloving error occurred attemting to join the domain "mojadomena":
> The credentials supplied conflict with an existing set of credentials.
>
> kde je chyba?
> Skusal som uz dost roznych konfigurakov, podla mna je niekde chyba s
> uzivatelni a heslami, ale neviem kde.

Myslim, ze mas pravdu. Prave tak sa w2k sprava ak zblbnes kombinaciu
domain,login,password. Riesenie vsak zial nepoznam. w2k som dokazal
spojit so sambou v pracovnej skupine, ale domenu som neskusal. Takze ti
ani neporadim. Vysledok ma vsak tiez velmi zaujima.
A len tak mimochodom w2k nepripojis tak lahko ani na domenu riadenu
NT servrom. Aj to je nekompatibilne.

--
Peter Fordinal
(Ak to niekoho zaujima, tak ja sa mam vynikajuco ;o)