[linux] tmpdir

Pátek Květen 17 16:53:44 CEST 2002

-> taka sranda vec: obycajny user ked chce nieco kompilovat (ja viem ze
-> toto obycajny useri nerobia, ale...), tak sa ako tmp dir pouziva /tmp.
-> Tento adresar sa pouziva aj napriek tomu, ze v env. je nastaveny TMP aj
-> TMPDIR na /home/user/tmp. Nemate napad, kde by sa to este mohlo
-> nastavovat?

vacsaina balikov pouziva TMPDIR ale minule som videl nejake svinstvo co
pouziva TEMP... ale je dost mozne ze nejaky svinsky program pouziva natvrdo
/tmp ... takze strings binarka | grep -i tmp a uvidis TMP, TMPDIR alebo /tmp

 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?