[linux] des to md5

Pátek Květen 17 17:18:59 CEST 2002

-> > -> toto je mozno debilna otazka, ale ako sa da zmenit autentifikacny system
-> > -> aby nepouzival DES sifrovanie ale MD5 hash. Z hrozou som zistil ze nieco
-> > -> co by nemalo, bezi na DES, asi som na to zabudol pri instalacii.
-> >
-> > myslis pam? mne stacilo v /etc/pam.d/login a /etc/pam.d/passwd pridat option
-> > 'md5' do riadku
-> >
-> > password required pam_unix.so ... md5

-> myslel som, ze ked dam passwd, tak by passwd defaultne vyrabal md5 hesla
-> a aby sa aj overovali ako md5 hesla (to bude asi pripad pam).

ano to by mali byt tie direktivy... pohladaj v pam.d. debian to tam ma pekne
popisane, ine distribucie to mali mat tiez.

 The only substitute for good manners is fast reflexes.