[linux] POWEROFF a UPGRADE

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Květen 18 06:57:08 CEST 2002

Dňa St, 2002-05-15 at 11:08, marekb na kiwwi.sk napísal:

> P.S.: To vypinanie nerobi ani mne, a neviem to odstranit.

Ja ked som mal problemy s vypinanim, problem bol vzdy v dvo veciach:
1. kernel -> Ja mam dobre skusenosti s tymto nastavenim:
CONFIG_PM=y
CONFIG_ACPI=y
CONFIG_ACPI_BUSMGR=y
CONFIG_ACPI_SYS=y
CONFIG_ACPI_CPU=y
CONFIG_ACPI_BUTTON=y
CONFIG_ACPI_AC=y

Pokial si dobre pamatam, tak ten PM tam nemusi byt, ak ti dobre funguje
ACPI - presnejsie ak kernel zisti, ze ACPI je OK, tak PM nepouzije
vobec. (Inac je to v nastaveni General setup)

2. Nastavenie biosu. Pokial je to mozne, tak by som tam co naviac veci
vypol pre ACPI resp. PM. Niektore volby su tam fakt zakerne. Napr. pri
jednej volbe v biose mi vzdy o polnoci nastartoval pocitac, co bolo dost
neprijeme, kdeze pocitac mam vedla posteli, kde spim...

Zd.