Regexp: negacia slova (WAS[4]: [linux] regexp needed)

Peter Mikula mico na pobox.sk
Úterý Květen 21 17:29:51 CEST 2002

* Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk> [020521 11:16]:

> Cauko
>
> Neviem, ci to funguje inde, ale v perle to ide takto:
> /[^(slovo_ktore_nechcem)]/

  no to by som si nebol moc isty, pretoze [] oznacuje character class
  a tymto si povedal ze sa tam musi nachadzat iny znak ako () a tvoje slovo

--
  Peter Mikula <mico na pobox.sk>
  Software designer