[linux] dhcpd & named problem

Peter Gubis peter.gubis na damovo.com
Úterý Květen 21 13:11:00 CEST 2002

zdravim,

mam taky zahadny problem na jednej masine .
aj napriek tomu, ze mi uz na niekolkych miestach bez problemov
funguje dynamicke updatovanie NS zaznamov + reverznych zaznamov
v dns. tak tu mam zahadny problem..

dns mam nakonfigurovany pre lokalnu domenu a tiez mam vytvoreny
reverzny zaznam pre tuto domenu (vsetko spravovane lokalne samozrejme).

avsak updatovanie mi akosi nechce chodit, jedine co dostavam je
nasledovna hlaska v logoch:

dhcpd: Unable to add forward map from comp_name.intranet. to 192.168.1.149: not a zone

podotykam, ze domena intranet funguje bez problemov (aj NS zaznam aj reverz)

pouzivam: BIND 9.2.1rc1, isc-dhcpd-V3.0.1rc8

ale to som upgradoval asi na to najnovsie, co som minuly tyzden objavil.
predtym to nechodilo tiez ani so starsimi verziami.

dhcpd ma nastavene: ddns-update-style interim;
udajne je to uz jediny mozny sposob updatovania NS zaznamov..

pokial sa niekto s podobnym problemom uz stretol, pripadne vie ako
ho zriesit, bol by som fakt velmi povdacny za nasmerovanie :)

dik manaz.

--
Peter Gubiš
DAMOVO Slovakia s.r.o.