[linux] SQL a obycajne Cecko...

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Květen 21 14:34:37 CEST 2002

to sa dalo cakat ;)
GDBI bude zrejme nieco velmi podobne GQL, svojim sposobom su to viacmenej klony
ODBC. Vzhladom ale na mnozstvo existujucich driverov by som odporucal ako genericke
API nainstalovat nejaky odbc driver manager: unixodbc (http://www.unixodbc.org),
alebo iodbc (http://www.iodbc.org). S prvym mam vcelku dobre skusenosti, dokonca sa
mi podarilo pripojit sa aj na mssql (aj ked priznavam ze som pri tom skoro porodil),
s iodbc som mal problemy s postgresovskym driverom.

tak vela stastia