[linux] Ksysguard a nove senzory [snmp, prikaz?]

Úterý Květen 21 16:47:29 CEST 2002

Dňa 21. máj 2002 o 12:48, Ernest Beinrohr napísal(a):

> Zdravim, rad by som pouzival Ksysguard na monitorovanie prevadzky inetu,
>   a este kopec inych veci. Bohuzial ksysguard ma preddefinovanych zopar
> senzorov, ktore ale mne nestacia, neviate ako pridat nove, pripadne
> prinutit ksysguard aby pouzival snmp?

aj ked ksysguard je velmi pekna a sikovna pomocka, mam vazne obavy, ze
pridat novy senzor nepojde len tak jednoducho a v podstate s hotovymi
balikmi to ani nebude mozne. ked som sa s tym bavkal, tak som nenasiel
ani ziadne pluginy, ani nic podobne, google tvrdil, ze podobnym niecim
sa ani nikto nezaoberal. takze si budes musiet vystacit s tym "malom" co
ti ponuka sam o sebe asi..
v kazdom pripade, ak sa ti podari zistit nieco pozitivnejsie, tak by ma
to zaujimalo tiez.

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586