[linux] KDE, Xwin, rozlisenia a pracovna plocha...

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Květen 22 19:35:40 CEST 2002

--- nano.vladimir na slsp.sk wrote:
> Ahojte.
> bezim na:
>
> Distribúcia:	RedHat 7.2
> Kernel:	2.4.7 - 10
> Xwin server	Xfree 4.1.0 - 3
> Prostredie	KDE 2.2 - 10
> Nvidia driver	1.0 - 2880
>
> Do etc/X11/XF86Config-4
> som pridal okrem (povodneho) rozlisenia 1024x768
> aj 640x 480 a 800x600 a 1280x124.
> Ked sa ale v KDE prepnem do 800x600 a menej,
> ikony sa zvacsia a posunu mimo, tak isto aj toolbar
> a nevidno ich.

oni sa nezvacsia. len sa zmensi fyzicke rozlisenie a
virtualne zostane. viewport sa da skrolovat mysou,
podobne ako v realtime strategiach :-)

otazkou je, ci sa da spravit to, aby sa stale
virtualna a fyzicka obrazovka rovnali. pozeral som na
vidmode extension (kedysi) a chcel som to iste. vzdal
som to s pocitom, ze to asi nejde. novsie verzie
xwindow to mozno podporuju, ale neviem. ak nie, bolo
by dobre, keby sme ako uzivatelia trosku na nich
pritlacili, aby to spravili, lebo by sa mi to viac
pacilo. (to skrolovanie sa mi moc nepaci, podobne ako
virtualne desktopy. ale ludia by mali mat na vyber,
aby dostal kazdy to, co chce. ved opensource je aj o
alternative...)