[linux] dead_caron akokeby nefunguje (neda sa napisat d s makcenom)

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Středa Květen 22 20:31:18 CEST 2002

Zdravim vas.
Mam MDK8.1, XFree4.1 s KDE 2.2 a mam taky problemik so slovencinou.
Nahodil som si fonty + som si nasetupoval ze xcem sk_qwerty layout, a
automaticky mi do kickerov pribudla ikonka klavesnice kde si mozem menit
SK-US.
Pri otvoreni trebars xtermu mi pise vsetky znaky ĺščťžýáíéäúôň a takisto vie
pisat dlhe znaky pomocou tlacitka dlzen/(dead_acute) ktore je na klavese EN +.
Po stlaceni makcena/(dead_caron) + pismeno vsak napise iba pismeno.
Nie je to vo fontoxh pretoze korektne zobrazuje vsetky makcenove znaky, len
ich nevie pomocou dead key pisat, pre istotu opakujem dlznove pomocou dead
key pisat vie.

Stretol sa s tym niekto ...? Budem vdacny za kazdy hint.
Adino