[linux] OT: apache + postgresql + php

pupala pupala na sse-za.sk
Středa Květen 22 22:40:01 CEST 2002

Ahoj !

Uz som to riesil aj skriptmi s nazvom "kopirovat" spustil cp s parametrom
a opytal sa co a kde, "preloz_pocitacu" s parametrami odhadnutymi sa ma
opytal aky .c subor mam prelozit, a ako sa ma volat vysledny subor.
Ale toto som robil pre stredoskolakov, a potom som im vysvetloval ako
sa to robi v prikazovom riadku, a ako sa vola to cim som ich
oklamal(skript).
Takze ak to chces naucit zakladoskolakov, musis to urobit aj s
"ohnostrojom".
A podobne skript "napis"  moze spustit editor a podotknut, ako ten treba
korektne aj s ulozenim vytvoru ukoncit. Skript "zmaz" spusti mv s otazkou
ako sa vola subor, ktory chces zmazat ? A ak sa uzivatel trafi, tak pre
istotu otazka "urcite ?".

A fantazii sa medze nekladu(no len pokial nie je financna narocna) :-)).

        V V        Ronald Pupala
      ))O O((
         I         pupala na sse-za.sk
        ^^^