[linux] Mozilla 1RC2 nepíše mäkčene a dlžne [deadkeys]

Středa Květen 22 23:56:49 CEST 2002

Dňa 22. máj 2002 o 20:09, Radovan Stas napísal(a):

> Men rpe zmenu vsetko ide v pohode ale nezobrazuje mi ž (z^) v RC1 vsimol si to
> este niekto? Alebo je to  iba moj problem ? (aby som vedel ci dat bugreport)

mne funguje ž tak ako akékoľvek iné písmeno, v "url bare", vo
formulároch, v composeri, v dialógoch mozilly (neviem kde inde by som
mal ešte vyskúšať:) ).

> Dňa Pondelok 20 Máj 2002 14:33 Ernest Beinrohr napísal:

hm, tak isto zvláštny problém.

nemáte robené dáke pokusy ohľadom kávesových máp?
skúsil by som skontrolovať integritu XFree86 balíka, napríklad:
rpm -V XFree86-verzia (pre rpm-oidné distribúcie), resp. napríklad
xfontsel-om skontroloval či nie je "pošahaný" font a skutočne obsahuje
znak "ž".

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586