[linux] RH rawhide mirror

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Květen 23 10:57:48 CEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 10:34:26AM +0200, Tibor Pittich wrote:
> Dňa 23. máj 2002 o 10:13, Jan ONDREJ (SAL) napísal(a):

> politika mirrorovania v sieti sanet-u je trosku ina. ako hlavny bod
> mirrorov je na to urceny server na CVT v Bratislave, kde je konektivita
> radovo lepsia ako v Kosiciach a odporuca sa mirrory umiestnovat tam. ak
> s tym nie je osobny problem (zobrali _mi_ mirror..) tak by som odporucil
> dohodnut sa so spravcom servera ftp.cvt.stuba.sk a umiestnit mirror
> rewhide prave tam.

Nuz politika je jedna vec, ale ja chcem funkcny mirror.
Kedysi som pouzival z CVT ftp.redhat.sk, ale kedze to prestalo
byt aktualne a aj po kontaktoch so spravcami som sa dozvedel,
ze to nikto neudrziava a nikoho netrapi neaktualnost,
tak som sa na to vykaslal. Inak nemyslim, zeby mal byt
nejaky problem s prenosom z ftp.upjs.sk, pretoze je to pocitac
priamo pripojeny na gigabitovy backbone SANET II 100 MBit sietovou
kartou.

> vseobecne plati, ze pripadny uspech v tejto oblasti a podpora
> virtualnych ftp serverov pre dany host moze vies k zaneseniu dns zaznamu
> rawhide.redhat.sk, aj by bol o to zaujem.

Pokial viem, tak redhat uz ma len jednu strukturu, takze
je zbytovne nieco take. Vsetky veci ma takisto na ftp.redhat.com
ako aj na ostatnych (ak v poslednom case zas nieco nemenil).

				SAL