[linux] Re: RH rawhide mirror

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Květen 23 11:55:00 CEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 11:21:50AM +0200, Martin Mosny wrote:
> no takze tu je odpoved z CVT!
>
> This is a forwarded message
> From: Jaroska Robert <jaroska na cvtstu.cvt.stuba.sk>
> Date: Thursday, May 23, 2002, 11:19:49 AM
> Subject: RH rawhide mirror
>
> ===8<==============Original message text===============
> Zdravim,
>
> Staci to co je na ftp.linux.cz ?

Odpoved znie: NIE. :-)
RawHide tam nemaju (ak ho nahodou zas v poslednom case nedoplnili).
Inak rawhide treba mirrorovat dost opatrne, pretoze sa to casto meni.
Ja si to zvycajne na ftp.upjs.sk sledujem.

Inak na ftp.upjs.sk je uz aktualny rawhide aj s SRPMS.
Ak to niekto chce, tak je to pravidelne aktualizovane
(ak nahodou nie, tak sa ozvite).

Inak co sa tyka linky, tak tusim ten disk ma prenos len okolo 2 MB/s,
takze viac z toho asi nedosiahnete. Ak teda mate rychlejsiu linku.

			SAL