[linux] OT: iptables + oracle client connect problem

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Květen 23 17:42:16 CEST 2002

Zdravim,
mam oracle na jednej privatnej sieti a ora clienta na druhej. Medzi tymi
sietami sa nachadza jeden linux firewall a jeden novell border manager
(tiez firewall). Nieco ako

ORA_CLIENT--------LINUX_FW-----NOVELL_FW-------ORA_DB

Problem spociva v tom ze toto spojenie beha, avsak nie stale. Bez zasahu
sa sprava nevypocitatelne - chvilku ide a potom prestane naco zas ide.
Je to linux 2.4.18/freeswan 1.96/iptables1.2.2; 3com sietovice. Nejavi
sa mi to ze by to bolo hardverom pretoze som skusal aj prekonfigurovat
linuxa tak ze sa vzajomne povymienali sietovice, avsak nic z toho.

Velmi sa mi to javi ako problem na sietovej vrstve niekde medzi 2-3, ale
neviem to dokazat. Web a mejl cez to spojenie chodia, ale predpokladam
ze je to koli tomu ze db pouziva vacsi packety a je haklivejsia na
stratu tychto.

dik za kazdy namet

dz