[linux] java bordel ?

Klimo Peter Peter.Klimo na swh.sk
Pondělí Květen 27 09:39:36 CEST 2002

takze zjednodusene ...
rt.jar je skratka pre runtime, t.j. zakladne triedy, bez kt.java nepobezi
ta hlaska hovori jasne, ze nemoze najst triedu z java.lang...

jre je interpreter, jdk je jre+vyvoj, tzn. spustanie apps ma na starosti aj
tak iba jre ...
otazka najdenia rt.jar tou-ktorou distribuciou javy a linuxu nechajme bokom,
to su veci dost zavisle od implementacie javy/OS,
resp. od toho, kto ten balik robil ...
je dost mozne, ze ten balik je vlastne :

cela java = jre balik + jdk balik

ja by som to asi riesil pridanim classpath premennej na archiv rt.jar a malo
by to bezat odkialkolvek ...

Peter Klimo
SWH spol. s r.o.

-----Original Message-----
From: Miro Bobovsky [mailto:bobovsky.miroslav na ives.vs.sk]
Sent: Monday, May 27, 2002 9:25 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] java bordel ?

Ahojte.
Uz som  rozchodil oracle9i na debiane ale narazil som pri tom na JAVA
problemy ktore by som nazval BORDEL v jave.

Klasicky balik pre debian (woody) alebo aj tar balik priamo z blackdown.org
JDK neobsahuje subor
        rt.jar
bez ktoreho mi nebezi spravne jre.

Al JRE balik ktory je len okliestenou verziou JDK kupodivu rt.jar obsahuje a
... uz mi nerobi chyby
---
Unable to initialize threads: cannot find class java/lang/Thread
Could not create Java VM
---

Dovod preco chyba rt.jar v JDK baliku ktory by mal byt vlastne rozsiereny
JRE aj o vyvoj mi je zahadou.

Takze .. kto ste JAVA guru a tusite co to je rt.jar a preco pod JDK to neide
a pod JRE to ide ... vysvetlite ;-)
(samozrejme ze sa vyzaduje 1.1.8 takze za rady pouzi 1.2 ci 1.4 dakujem ..
alebo povedz ako to spravit uplne kompatibilne ..)
vdaka

bbo