[linux] OT: java bordel ?

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Květen 27 18:42:38 CEST 2002

> neviem teraz, ci sa ja mylim, ale zda sa mi, ze pani z oracle-a vyzaduju
> mat zinstalovane jdk vo verzii 1.3.1.

co vyzaduje oracle je momentalne nepodstatne a btw 1.3 od subu alebo 1.1.8v3
od blackd.
Ale zakladny problem preco ide oracle9i r01 dat len na suse je v tom ze oni
na svojom cd dodaju javu 1.1.8 ktora robi trable a v tomto smere je oracle
nevinny.  V kopec dalsich prehreskoch uz nie ale o tom neskor. Teraz
potrebujem zodpovedat otazku preco nestaci JDK ale musim JDK doplnit o
rt.jar z JRE alebo pouzit len JRE.
(aj ked si pyta aj jdk teda aj develop ...)

A vobec .. co je to za develpm. ktory obsahuje uplne vsetko az na jednu
kniznicu .. ktora je len pri runtime baliku ?
Nieje v tej jave trochu bordel ? a potom ozaj je v mnohom ten kto sa snazi
javu pouzit v problemoch (napr aj oracle)
--
a dobre .. kto chce uz teraz vediet ake su trable pri oracle a nieco ine ako
suse .. teda napr debian:

Problemy pri instalacii oracle (ktore sa ale daju zvladnut)
1,
Problem je vo vseobecnosti java a ze instalator musi spusti javu z CD
 Riesenie (podhodit - premountovat mu inu javu)
 (a nakonfigurovat path aby bola skorsia ;-). Ibaze len jedna je pouzitelna
a to blackdown 1.1.8v1.
2,
Problem je ze natvrdo chce binarky (awk a pod) v /bin aj ked si ich detekuje
inde ..
 Riesenie narobit linky
3,
Problem je ze vyzaduje libgcc (__cmpdi2) ktoru treba nalinkovat do jeho
katalogu
 (nie inde lebo zase script potrebuje aby cesta mala spravnu dlzku)
 Tiez treba doplnit aby linkoval tuto lib (-lgcc) pocas instalacie
  (PRI VYMENE CDCIEK z PRVEHO NA DRUHE)
4, ostatne trable su viacmenej pre oraclistu jasne (ako spravit DB atd ..)

Proste da sa .. a aj zautomatizovat ( pre debian deb balik orarun9i)

"Esteticky" ale neposobi ze clovek musi mat aj JRE aj JDK pricom je to to
iste dvakrat (az na ten jeden suborcek)

bbo