[linux] Linux - step by step

Roland Turcan rolo na sedas.sk
Pondělí Květen 27 20:41:41 CEST 2002

<<< 27. 5. 2002 20:36 - Jaroslav Matej "matej na vsld.tuzvo.sk" >>>
JM> Ak som spravne pochopil prinos EXT3, tak ten si niekde zalohuje vsetky
JM> zmeny v subor. systeme. Ak teda zmenis nieco v EXT3 cez Windows, ktovie
JM> co to s tym spravi, ked potom pustis Linux ? Alebo sa seredne mylim ?

nedostatocne som sa vyjadril. Nejde mi o zdielanie na jednom PC ale po
sieti. Chcem rozchodit file server na Linuxe a ked uz trochu sa
skamaratim s Linuxom tak by som chcel vyskusat FireBird SQL server
ktory pouzivam zatial len na Windows. Ale nie je mi jasne napr. kam sa
aplikacie instaluju, co su spustitelne subory, proste som total out z
Linuxu. Sice programujem uz zopar rokov, Windows poznam ako svoju
zenu, ale Linux mi zatial vela nehovori.

--
Best regards, TRoland