[linux] Otazky

Úterý Květen 28 07:33:29 CEST 2002

-> 1) Linux nechce bootovat z disku. Pouzivam preto tu spustaciu disketu
-> co sa vytvara pri instalacii. Ta doska asi nepodporuje disky >8GB,
-> pretoze bios ho niekedy detekuje ako 15GB a niekedy ako 528MB.
-> Nenabehne ani tak. Disk ma byt nastaveny ako NORMAL alebo LBA?
-> Novsiu verziu biosu som nezohnal.
-> Lilo som tusim nahral do MBR. Co sa s tym da robit?

disk by bolo vhodne mat ako LBA, a v lile zapnut option lba32

 Depression is merely anger without enthusiasm.