[linux] IPIP tunel [OFF]

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Úterý Květen 28 13:00:19 CEST 2002

Ahojte,

	vie mi niekto povedat aka velka je hlavicka IPIP paketu? V RFC som
nasiel len vseobecne veci:
                                          +---------------------------+
                                          |      Outer IP Header      |
                                          +---------------------------+
                                          |      Tunnel Headers       |
      +---------------------------+       +---------------------------+
      |         IP Header         |       |      Inner IP Header      |
      |         IP Payload        |       |         IP Payload        |

z ktorych som nevedel vydedukovat velkost napr. 'Tunnel Headers'. To by
som potreboval pre traffic-shaper (treba vyratat sirku pasma napr. ked je
velkost data je 40byte-ov)

	Vdaka,
		Tomas