[linux] cbq.init dokumentacia alebo pomoc

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Květen 29 14:19:00 CEST 2002

Ak hladas skutocnu dokumentaciu, tak nic lepsie ako toto nieje:
http://lartc.org/manpages/
Nieje to dokumentacia k cbq.init-u ale k tc,tbf,...; cize sucastam, ktore
cbq.init pouziva, osobne si myslim, ze cbq.init nieje vsemocny a treba si
spravit vlastne skripty.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk