[linux] load average, umount nfs

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Květen 29 17:38:03 CEST 2002

Vsetko mi bezi (servisy), problem je ale ze ked pocitac A ma mountnuty
adresar z pocitaca B a pocitac B sa vypne, pocitac A sa stale pokusa
obnovit to spojenie a nedari sa mu to a  ten load stupa. Ked potom
zapnem pocitac B tak pocitac si A si spojenie obnovi a je vsetko OK,
problem je vsak ze pocitac B by bolo dobre aj obcas vypnut...
Taky isty je inac problem ked nieco moutnete cez smbfs, nemusi to byt
iba nfs

j.