[linux] load average, umount nfs

Tibor Pittich Tibor.Pittich na phuture.sk
Středa Květen 29 17:42:45 CEST 2002

Dňa 29. máj 2002 o 17:38, Jan Nemsak napísal(a):

> Vsetko mi bezi (servisy), problem je ale ze ked pocitac A ma mountnuty
> adresar z pocitaca B a pocitac B sa vypne, pocitac A sa stale pokusa
> obnovit to spojenie a nedari sa mu to a  ten load stupa. Ked potom
> zapnem pocitac B tak pocitac si A si spojenie obnovi a je vsetko OK,

man 5 nfs
soft -  If an NFS file operation has a major timeout then report an I/O error
to the calling program.  The default is to continue retrying NFS file oper­
ations indefinitely.

hard -  If  an  NFS  file  operation has a major timeout then report "server
not responding" on the console and continue retrying indefinitely.  This  is
the default.

toto nepomoze uviest ako parameter pri mountovani na pocitaci "A" ?
--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586